Skip to content
SYNERGICKY
  • EMPIRICKY
  • TEORETICKY
  • AUTENTICKY
Site Search
Ariely - Iracionálně váš...

Ariely: Iracionálně váš…

Ariely, je jedním z nejznámějších ekonomů dneška. Jistě je to proto, že opouští teorie klasické ekonomie a věnuje se praktickým výzkumům behaviorální ekonomie, které přinášejí nadmíru zajímavá zjištění o chování člověka. Bohužel se ukazuje, že člověk, tvor rozumný, se rozumně moc nechová. Pokud se rozhodujeme, rozhodujeme se iracionálně, a to mnohem častěji, než si připouštíme.

Dan Ariely: Iracionálně váš…: Úvahy o ztracených ponožkách, šroubech do dívčích hlav a dalších existenciálních záležitostech Práh 2015

KNIHA
Ariely - Iracionálně váš...
Ariely – Iracionálně váš…

Stojí za přečtení?

Ariely přináší nový pohled na to, jak se chováme, jak se rozhodujeme, jak si vybíráme mezi různými variantami, jak utrácíme své peníze. Jeho důkazy o iracionálním chování jsou překvapivé. Kniha přitom dokáže poutavou a lehkou formou předat i ta nejzávažnější zjištění o naší iracionalitě. I přes nepříjemné výsledky Arielyho výzkumů je kniha příjemnou možností, jak poznat své iracionální chování a také s tím možná i něco udělat.

Uděláte to? Koupíte si knihu?

KNIHKUPECTVÍ

Anotace knihy

Od autora bestselleru Jak drahé je zdarma.
Ilustrováno perokresbami.

  • Jak postupovat nejefektněji při návštěvě restaurace typu „Sněz, co můžeš“?
  • Kolik stojí lidská duše?
  • Jak mám své ženě odůvodnit, že jsem utratil tisíce dolarů za rolexky?
  • Jak bych mohla přelstít ostatní návštěvníky veřejných toalet?

Dan Ariely ve svých odpovědích využívá zkušeností ze svého převratného výzkumu toho, jak o sobě lidé smýšlejí a jak uvažují nad věcmi každodenního života. Společně s ilustrátorem Haefelim, mistrem kresebné zkratky, v této okouzlující chytré knížce nastavují zrcadlo naší všednodenní omezenosti. Spolehlivě čtenáře pobaví, poučí, ale nabídnou i nový úhel pohledu na problémy, které ho trápí.

Kdo je Dan Ariely?

Dan Ariely je světově uznávaný americký vědec izraelského původu, profesor psychologie a behaviorální ekonomie. Vyučuje na Dukeově univerzitě v Severní Karolíně. Wikipedie

Predictably Irrational by Dan Ariely
Všechny knihy 
Ariely: Jak drahé je zdarma?
Ariely: Peníze a zdravý selský rozum
Radka Křivánková
Hraju si, hraju si se slovy. Tvořím, tvořím obsah. Píšu, píšu svůj příběh... Příběhy mě prostě baví. A taky synergie, na které je postavený web SYNERGICKY. To proto, aby to mělo nějaký smysl. Synergicky propojuji témata, nejenom marketingová. Více o mně...

Related articles

Ariely - Peníze a zdravý selský rozum
Ariely: Peníze a zdravý selský…
Ariely - Jak drahé je zdarma?
Ariely: Jak drahé je zdarma?
Nutil - Média, lži a příliš rychlý mozek
Nutil: Média, lži a příliš…
Deuze: Media life: Život v…
Rosling: Faktomluva
O’Reilly WTF?: Co přinese budoucnost…
Pink: Úplně nová mysl
Dow: Jasná mysl
Kotler: Moderní marketing

Napsat komentář Zrušit odpověď na komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

KATEGORICKY

  • Příběhy z praxe
  • Knihy nejen o marketingu
  • Články marketingové
  • Synergický blog
  • PLKY.AUTENTICKY

CHRONOLOGICKY

  • Nejsme tak chytří, jak si myslíme
  • Lekce reklamštiny zdarma
  • Bloger jako nové povolání? Dnes už nic EXTRA
  • Konečně chcete rozjet ty sociální sítě? A není už pozdě?
  • Čtení ke kávě

TOP články

  • Nejsme tak chytří, jak si myslíme
  • Bloger jako nové povolání? Dnes už nic EXTRA

Nové články aneb CHRONOLOGICKY

  • Nejsme tak chytří, jak si myslíme
  • Lekce reklamštiny zdarma
  • Bloger jako nové povolání? Dnes už nic EXTRA

SYNERGICKY? PROČ?

Protože marketing synergicky spojuje mnoho různorodých aktivit. Protože kreativní nápady mají inspirovat k tvořivosti. Protože zkušenosti podporují osobní rozvoj každého z nás. Protože příběhy z praxe mají motivovat k vlastním smysluplným počinům.

PŘÍBĚHY. EMPIRICKY
Inspirujte se

Od vás pro vás

Jste chytřejší? Víte to líp? Může být! Podělte se s ostatními o své know-how jak na marketing současný či(i) budoucí.

Vždy je co zlepšovat. Chybí vám tady něco, co by tu chybět nemělo? Máte vlastní marketingový příběh? Podělte se s ostatními o recept na úspěch.

Inspirujte!

Synergický příběh

Jednou si jedna holka z marketingu řekla, že je čas na vlastní web. Blog, teorie marketingu? PLKY. AUTENTICKY. Aby to mělo nějaký smysl, postavila web na principu synergie.
Kdo jsem? Co dělám a co vám nabízím?

PORTFOLIO. SYNERGICKY

O NÁS | KONTAKT

Theme by Colorlib Powered by WordPress