Skip to content
SYNERGICKY
  • EMPIRICKY
  • TEORETICKY
  • AUTENTICKY
Site Search
Ariely - Jak drahé je zdarma?

Ariely: Jak drahé je zdarma?

Ariely, mimořádný řečník, psycholog a vědec, profesor behaviorální ekonomie vyvrací teorie zakládající na racionálním chování člověka. Spíše než teoriím totiž věří vlastním výzkumům, které ukazují na to, jak nerozumně se člověk chová. Přináší i návody na to, jak to změnit. Ve svém bestselleru Jak drahé je zdarma? mj. slibuje, že pomůže zvládat marketingové triky…

Dan Ariely: Jak drahé je zdarma? Práh 2008

KNIHA
Ariely – Jak drahé je zdarma?

Stojí za přečtení?

Tato kniha odkrývá iracionální faktory, které fungují v ekonomice více než faktory racionální. Nejde však o žádné teoretické dílo od vědce pro vědce. Specifický humor i nadhled autora slibuje čtenářské zážitky každému, a nejenom zážitky. Poznat iracionální faktory, které ovlivňují rozhodování člověka, pomůže v praktickém životě. Nechovat se iracionálně, alespoň někdy, každému může být užitečné.

Již obálka slibuje odpověď na otázku: Proč chytří lidé dělají špatná rozhodnutí?

Rozhodnout se pro tuto knihu je jistě rozhodnutím dobrým…

KNIHKUPECTVÍ

Anotace knihy

Taky si namlouváte, že máte svá životní rozhodnutí pod kontrolou? Myslíte si třeba, že nikdy nenaletíte na kouzelné slovíčko „zdarma“? Nebo že lék, který je drahý, je také automaticky účinnější? Dan Ariely vám v této knize ukáže, že tomu tak není.

Při rozhodování nás ovlivňuje spousta skrytých, iracionálních faktorů – od rozbouřených emocí přes společenské zvyklosti a předsudky až po rafinované marketingové triky. Autor této vysoce ceněné knihy vám na konkrétních, překvapivých příkladech, které jsou podloženy jeho výzkumy, předvede, jak se rozhodovat lépe – a jak už nikdy nesednout marketingu na vějičku.

Kdo je Dan Ariely?

Dan Ariely je světově uznávaný americký vědec izraelského původu, profesor psychologie a behaviorální ekonomie. Vyučuje na Dukeově univerzitě v Severní Karolíně. Wikipedie


TED přednáška Dan Ariely: Designing For Trust
Všechny knihy 
Nutil: Média, lži a příliš rychlý mozek
Ariely: Iracionálně váš…
Radka Křivánková
Hraju si, hraju si se slovy. Tvořím, tvořím obsah. Píšu, píšu svůj příběh... Příběhy mě prostě baví. A taky synergie, na které je postavený web SYNERGICKY. To proto, aby to mělo nějaký smysl. Synergicky propojuji témata, nejenom marketingová. Více o mně...

Related articles

Ariely - Peníze a zdravý selský rozum
Ariely: Peníze a zdravý selský…
Ariely - Iracionálně váš...
Ariely: Iracionálně váš…
Nutil - Média, lži a příliš rychlý mozek
Nutil: Média, lži a příliš…
Deuze: Media life: Život v…
Rosling: Faktomluva
O’Reilly WTF?: Co přinese budoucnost…
Pink: Úplně nová mysl
Dow: Jasná mysl
Kotler: Moderní marketing

Napsat komentář Zrušit odpověď na komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

KATEGORICKY

  • Příběhy z praxe
  • Knihy nejen o marketingu
  • Články marketingové
  • Synergický blog
  • PLKY.AUTENTICKY

CHRONOLOGICKY

  • Nejsme tak chytří, jak si myslíme
  • Lekce reklamštiny zdarma
  • Bloger jako nové povolání? Dnes už nic EXTRA
  • Konečně chcete rozjet ty sociální sítě? A není už pozdě?
  • Čtení ke kávě

TOP články

  • Nejsme tak chytří, jak si myslíme
  • Bloger jako nové povolání? Dnes už nic EXTRA

Nové články aneb CHRONOLOGICKY

  • Nejsme tak chytří, jak si myslíme
  • Lekce reklamštiny zdarma
  • Bloger jako nové povolání? Dnes už nic EXTRA

SYNERGICKY? PROČ?

Protože marketing synergicky spojuje mnoho různorodých aktivit. Protože kreativní nápady mají inspirovat k tvořivosti. Protože zkušenosti podporují osobní rozvoj každého z nás. Protože příběhy z praxe mají motivovat k vlastním smysluplným počinům.

PŘÍBĚHY. EMPIRICKY
Inspirujte se

Od vás pro vás

Jste chytřejší? Víte to líp? Může být! Podělte se s ostatními o své know-how jak na marketing současný či(i) budoucí.

Vždy je co zlepšovat. Chybí vám tady něco, co by tu chybět nemělo? Máte vlastní marketingový příběh? Podělte se s ostatními o recept na úspěch.

Inspirujte!

Synergický příběh

Jednou si jedna holka z marketingu řekla, že je čas na vlastní web. Blog, teorie marketingu? PLKY. AUTENTICKY. Aby to mělo nějaký smysl, postavila web na principu synergie.
Kdo jsem? Co dělám a co vám nabízím?

PORTFOLIO. SYNERGICKY

O NÁS | KONTAKT

Theme by Colorlib Powered by WordPress