Skip to content
SYNERGICKY
  • EMPIRICKY
  • TEORETICKY
  • AUTENTICKY
Site Search

EMPIRICKY

Empirický: zkušenostní, ze zkušenosti, založený na zkušenosti. Závisející na pozorování či experimentu.

SLOVNÍK CIZÍCH SLOV

Marketingová praxe

Příběhy těch, kteří ví jak

Zkušenosti jsou poznatky získané v praxi, teorie je teorie. Zkušenosti jsou nepopiratelné, na rozdíl od teorie. Příběhy z praxe marketingu jsou největší studnicí marketingových mouder a vůbec nemusí jít o empirické postřehy manažerských velikánů jako Peter F. Drucker, Henry Ford nebo třeba Steven Jobs.

Jsou tu i příběhy lidí z našich končin, příběhy skoro ze sousedství, příběhy, které by mohly být vaše. Nejsou vaše, jsou však inspirací i pro to, co děláte vy. Tyto příběhy dokazují, že je možné naplnit své poslání, splnit svoji misi a vytyčit si svoji vlastní cestu.

Úspěchu lze dosáhnout i v tomto světě plném změn, kdy jsou chytré vynálezy někdy i chytřejší než jejich vynálezci. Jde to i bez složitých teorií, agentůůr plných agentů a všemožných mágů, co se snaží očarovat hlavně ty, kteří jim dobře platí. Nejde totiž o efekt, ani ten marketingový, jde o výsledky a smysl.

Jak dělat marketing a nedělat z toho vědu?

Odpověď najdete v příbězích z praxe. Předávají empirii – zkušenost dál, aby ji mohl využít každý i pro svoji vlastní zkušenost. Příběhy jsou psané autenticky, předávám je tak, jak se ke mně dostaly. Jde to snad lépe? Pokud máte pocit, že ano, a víte jak, dejte mi vědět! Vždycky je co zlepšovat.

BEZOBALOVÉ OBCHODY

  • Další příběhy... Loading more... To je vše. Prozatím...

Chybí vám tady nějaký inspirativní příběh? Máte svůj vlastní marketingový příběh? Inspirujte ostatní!

KATEGORICKY

  • Příběhy z praxe
  • Knihy nejen o marketingu
  • Články marketingové
  • Synergický blog
  • PLKY.AUTENTICKY

CHRONOLOGICKY

  • Nejsme tak chytří, jak si myslíme
  • Lekce reklamštiny zdarma
  • Bloger jako nové povolání? Dnes už nic EXTRA
  • Konečně chcete rozjet ty sociální sítě? A není už pozdě?
  • Čtení ke kávě

TOP články

  • Nejsme tak chytří, jak si myslíme
  • Bloger jako nové povolání? Dnes už nic EXTRA

Nové články aneb CHRONOLOGICKY

  • Nejsme tak chytří, jak si myslíme
  • Lekce reklamštiny zdarma
  • Bloger jako nové povolání? Dnes už nic EXTRA

SYNERGICKY? PROČ?

Protože marketing synergicky spojuje mnoho různorodých aktivit. Protože kreativní nápady mají inspirovat k tvořivosti. Protože zkušenosti podporují osobní rozvoj každého z nás. Protože příběhy z praxe mají motivovat k vlastním smysluplným počinům.

PŘÍBĚHY. EMPIRICKY
Inspirujte se

Od vás pro vás

Jste chytřejší? Víte to líp? Může být! Podělte se s ostatními o své know-how jak na marketing současný či(i) budoucí.

Vždy je co zlepšovat. Chybí vám tady něco, co by tu chybět nemělo? Máte vlastní marketingový příběh? Podělte se s ostatními o recept na úspěch.

Inspirujte!

Synergický příběh

Jednou si jedna holka z marketingu řekla, že je čas na vlastní web. Blog, teorie marketingu? PLKY. AUTENTICKY. Aby to mělo nějaký smysl, postavila web na principu synergie.
Kdo jsem? Co dělám a co vám nabízím?

PORTFOLIO. SYNERGICKY

O NÁS | KONTAKT

Theme by Colorlib Powered by WordPress