Skip to content
SYNERGICKY
  • EMPIRICKY
  • TEORETICKY
  • AUTENTICKY
Site Search

Knihy nejen o marketingu

Nikdo z nás nemá všechny potřebné znalosti v hlavě. Přesto či právě proto se vyplatí kvantum svých znalostí neustále rozšiřovat. Přes všechny ty moderní technologie a výdobytky současného světa jsou knihy stále jedním z klíčových nástrojů osobního rozvoje. Čtení knih samo o sobě podporuje osobní rozvoj, zlepšuje kognitivní schopnosti, podporuje koncentraci a trénuje paměť.

Knihy o marketingu z různých úhlů pohledu pomáhají v marketingové praxi, stejně tak knihy z oblasti médií, sociologie či psychologie. Motivační knihy a knihy o osobním rozvoji přijdou vhod třeba i proto, abychom se poučili ze svých chyb, anebo chyb jiných.

  • All
  • Knihy
  • Kreativita
  • Marketing
  • Média
  • Myšlení
  • Neurověda
  • Osobní rozvoj
  • Psychologie
  • Technologie
  • Teorie ekonomie
Ariely - Peníze a zdravý selský rozum

Ariely: Peníze a zdravý selský rozum

Ariely - Iracionálně váš...

Ariely: Iracionálně váš…

Ariely - Jak drahé je zdarma?

Ariely: Jak drahé je zdarma?

Nutil - Média, lži a příliš rychlý mozek

Nutil: Média, lži a příliš rychlý mozek

Deuze: Media life: Život v médiích

Rosling: Faktomluva

O’Reilly WTF?: Co přinese budoucnost…

Pink: Úplně nová mysl

Dow: Jasná mysl

Kotler: Moderní marketing

  • Více knihy... Loading more... To je vše. Prozatím...

Jak uspět?

Často mylně nabýváme pocit, že chyby jsou nepřípustné, že nesmíme chybovat. Jenže právě chybami se člověk učí a zdokonaluje. I o tom se nezřídka dočteme v knihách těch, kteří se označují úspěšní. I ti se ke svému úspěchu dostali skrze své chyby.

„Chcete návod na to, jak uspět? Je to celkem jednoduché: zdvojnásobte počet svých neúspěchu. Lidé často považují neúspěch za opak úspěchu, ale tak to není. Ano, neúspěch vás může paralyzovat, ale může vás také mnohému naučit. Jdete vpřed a chybujte. Udělejte vše, co můžete (i s rizikem neúspěchu). Protože jedině tak lze dosáhnout úspěchu,“ říká Thomas J. Watson, americký podnikatel, prezident společnosti IBM.

KATEGORICKY

  • Příběhy z praxe
  • Knihy nejen o marketingu
  • Články marketingové
  • Synergický blog
  • PLKY.AUTENTICKY

CHRONOLOGICKY

  • Nejsme tak chytří, jak si myslíme
  • Lekce reklamštiny zdarma
  • Bloger jako nové povolání? Dnes už nic EXTRA
  • Konečně chcete rozjet ty sociální sítě? A není už pozdě?
  • Čtení ke kávě

TOP články

  • Nejsme tak chytří, jak si myslíme
  • Bloger jako nové povolání? Dnes už nic EXTRA

Nové články aneb CHRONOLOGICKY

  • Nejsme tak chytří, jak si myslíme
  • Lekce reklamštiny zdarma
  • Bloger jako nové povolání? Dnes už nic EXTRA

SYNERGICKY? PROČ?

Protože marketing synergicky spojuje mnoho různorodých aktivit. Protože kreativní nápady mají inspirovat k tvořivosti. Protože zkušenosti podporují osobní rozvoj každého z nás. Protože příběhy z praxe mají motivovat k vlastním smysluplným počinům.

PŘÍBĚHY. EMPIRICKY
Inspirujte se

Od vás pro vás

Jste chytřejší? Víte to líp? Může být! Podělte se s ostatními o své know-how jak na marketing současný či(i) budoucí.

Vždy je co zlepšovat. Chybí vám tady něco, co by tu chybět nemělo? Máte vlastní marketingový příběh? Podělte se s ostatními o recept na úspěch.

Inspirujte!

Synergický příběh

Jednou si jedna holka z marketingu řekla, že je čas na vlastní web. Blog, teorie marketingu? PLKY. AUTENTICKY. Aby to mělo nějaký smysl, postavila web na principu synergie.
Kdo jsem? Co dělám a co vám nabízím?

PORTFOLIO. SYNERGICKY

O NÁS | KONTAKT

Theme by Colorlib Powered by WordPress