Skip to content
SYNERGICKY
  • EMPIRICKY
  • TEORETICKY
  • AUTENTICKY
Site Search

Kotler: Moderní marketing

Philip Kotler je marketingový guru, který napsal již více než padesátku knih o různých aspektech marketingu. Je to světový marketingový guru, mj. také spoluzakladatel prvního světového muzea marketingu v Ubudu nebo první marketingový expert, který se objevil na poštovní známce.

Philip Kotler je také zakladatelem světového marketingového summitu, který hledá způsoby jak zlepšit kvalitu lidského života.

Gary Armstrong, Philip Kotler, Saunders Saunders, Veronica Wong: Moderní marketing, čtvrté evropské vydání. Grada 2007

KNIHA
Philip Kotler: Moderní marketing

Stojí za přečtení?

Kniha Philipa Kotlera Marketing Management, která vyšla v prvním vydání již v roce 1967, je stále považována za bibli marketingu. V současnosti je již k dostání její třinácté vydání a navíc ji doplňují i další, novější knihy, například právě Moderní marketing.

Kotler stále čerpá ze svých letitých zkušeností nejenom z akademické sféry, ale především marketingové praxe. Působil jako poradce v oblasti strategického marketingu pro společnosti jako IBM, Michelin, General Electric, Samsung, AT&T, Honeywell, Bank of America, Merck, Coca-Cola aj.

V marketingu stále platí, že společnosti musejí rozpoznat lidské potřeby, musí přijít na to, co lidé doopravdy chtějí. Tento základní marketingový princip je platný v jakékoliv době, i té moderní. Klíčovým faktorem úspěchu je i v současné éře moderních technologií podle Kotlera “lidský dotek a souznění”, možná je právě v záplavě všech těch technologií ještě důležitější než kdy jindy.

Žijeme sice v době změn, ale Kotler je v marketingu jistota. I mezi moderními marketéry z řad generace X, mileniálů či post-mileniálů má Kotler narozený v roce 1931 stále své výsadní postavení. Nechybí vám náhodou v knihovně?

KNIHKUPECTVÍ

Anotace knihy

Kniha se komplexně zabývá všemi důležitými oblastmi marketingového řízení. Dívá se na praktický marketing nejen ze světového, ale zejména evropského pohledu, přináší speciální poznatky důležité pro evropský trh.

Marketingoví manažeři, podnikatelé a studenti získají výborný přehled o principech, praktických nástrojích, metodách a postupech marketingového řízení – od marketingového výzkumu, přes strategický marketing, B2B marketing, společenskou zodpovědnost, etiku marketingu až po marketingový mix, který tvoří podstatu knihy.

Publikaci doplňuje množství fotografií, obrázků a grafů.

Philip Kotler: Marketing Strategy

Chcete víc?

  • Philip Kotler – The Father of Modern Marketing (official website)
  • Kotler marketing: Dr. Philip Kotler Answers Your Questions on Marketing
  • PostCron 27 Lessons from Philip Kotler, the father of Marketing
  • Marketing Journal Philip Kotler: Criticisms and Contributions of Marketing
  • Montse Peñarroya Philip Kotler: The 10 principles of modern marketing

Synergický blog
Dow: Jasná mysl
Radka Křivánková
Hraju si, hraju si se slovy. Tvořím, tvořím obsah. Píšu, píšu svůj příběh... Příběhy mě prostě baví. A taky synergie, na které je postavený web SYNERGICKY. To proto, aby to mělo nějaký smysl. Synergicky propojuji témata, nejenom marketingová. Více o mně...

Related articles

Ariely - Peníze a zdravý selský rozum
Ariely: Peníze a zdravý selský…
Ariely - Iracionálně váš...
Ariely: Iracionálně váš…
Ariely - Jak drahé je zdarma?
Ariely: Jak drahé je zdarma?
Nutil - Média, lži a příliš rychlý mozek
Nutil: Média, lži a příliš…
Deuze: Media life: Život v…
Rosling: Faktomluva
O’Reilly WTF?: Co přinese budoucnost…
Pink: Úplně nová mysl
Dow: Jasná mysl

Napsat komentář Zrušit odpověď na komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

KATEGORICKY

  • Příběhy z praxe
  • Knihy nejen o marketingu
  • Články marketingové
  • Synergický blog
  • PLKY.AUTENTICKY

CHRONOLOGICKY

  • Nejsme tak chytří, jak si myslíme
  • Lekce reklamštiny zdarma
  • Bloger jako nové povolání? Dnes už nic EXTRA
  • Konečně chcete rozjet ty sociální sítě? A není už pozdě?
  • Čtení ke kávě

TOP články

  • Nejsme tak chytří, jak si myslíme
  • Bloger jako nové povolání? Dnes už nic EXTRA

Nové články aneb CHRONOLOGICKY

  • Nejsme tak chytří, jak si myslíme
  • Lekce reklamštiny zdarma
  • Bloger jako nové povolání? Dnes už nic EXTRA

SYNERGICKY? PROČ?

Protože marketing synergicky spojuje mnoho různorodých aktivit. Protože kreativní nápady mají inspirovat k tvořivosti. Protože zkušenosti podporují osobní rozvoj každého z nás. Protože příběhy z praxe mají motivovat k vlastním smysluplným počinům.

PŘÍBĚHY. EMPIRICKY
Inspirujte se

Od vás pro vás

Jste chytřejší? Víte to líp? Může být! Podělte se s ostatními o své know-how jak na marketing současný či(i) budoucí.

Vždy je co zlepšovat. Chybí vám tady něco, co by tu chybět nemělo? Máte vlastní marketingový příběh? Podělte se s ostatními o recept na úspěch.

Inspirujte!

Synergický příběh

Jednou si jedna holka z marketingu řekla, že je čas na vlastní web. Blog, teorie marketingu? PLKY. AUTENTICKY. Aby to mělo nějaký smysl, postavila web na principu synergie.
Kdo jsem? Co dělám a co vám nabízím?

PORTFOLIO. SYNERGICKY

O NÁS | KONTAKT

Theme by Colorlib Powered by WordPress