Skip to content
SYNERGICKY
  • EMPIRICKY
  • TEORETICKY
  • AUTENTICKY
Site Search

O’Reilly WTF?: Co přinese budoucnost…

Tim O’Reilly je americký vydavatel a autor, také expert působící v Silicon Valley. Již v roce 1993 rozpoznal potenciál internetu, spustil první komerční webovou stránku a první on-line katalog webových stránek. Později prosadil pojmy „open source“ nebo „Web 2.0“.

Tim O’Reilly WTF?: Co přinese budoucnost a jak ji přežít. Jan Melvil Publishing 2018

KNIHA

Tim O’Reilly WTF?: Co přinese budoucnost…

Stojí za přečtení?

Časopis Forbes knihu zařadil mezi top deset technologických knih roku 2017. To říká mnohé.

O knize také hovoří Financial Times – jako o přesvědčivém popisu proplétání technologií a reálného světa. Upozorňuje na společenské i politické dopady technologických gigantů.

Provokativní kniha přináší i optimistickou vizi budoucnosti. Dává rozhled i naději. To se může hodit, ne?

KNIHKUPECTVÍ

Anotace knihy

Technologický vývoj nabral překotné tempo, celá společnost stojí na rozcestí a my se užasle ptáme: WTF? Co se to děje? Připraví nás roboti o práci? A když ne roboti, tak obří společnosti typu Uber a Amazon? Zničí fake news demokracii? Vzbouří se nakonec umělá inteligence jako Skynet ve filmu Terminátor? Zní to jako otázky pro majitele křišťálové koule – nebo pro Tima O’Reillyho. Říká se mu totiž „věštec Silicon Valley“ (časopis Inc.) nebo „stopař trendů“ (Wired).

Zrod klíčových technologických inovací zblízka sleduje už od konce sedmdesátých let, opakovaně dokázal předpovědět další vývoj, a proto se vyplatí naslouchat mu i nyní…

Ve své nejdůležitější knize vám Tim O’Reilly nejprve přiblíží převratnou historii IT posledních čtyřiceti let. Naváže hlubokými insiderskými vhledy do zákulisí současných „titánů“, jako jsou Google, Facebook, Uber či Amazon, a umožní vám pochopit, jak špičkové technologie, ale i nové organizační přístupy od základu mění byznys, finanční trhy a ekonomiku vůbec.

A poté načrtne svou optimistickou vizi budoucnosti, v níž stroje lidi nenahradí, ale budou se s nimi dokonale doplňovat a společně vytvářet lepší svět. 

Má to jeden háček: možných budoucností je vždycky víc. Která skutečně nastane, záleží jen na nás – na tom, zda chápeme, co se kolem nás děje, abychom pak dokázali činit prozíravá rozhodnutí. Ta osobní i ta politická.


Tim O’Reilly WTF?: Co přinese budoucnost a jak ji přežít.
Synergický blog
Pink: Úplně nová mysl
Rosling: Faktomluva
Radka Křivánková
Hraju si, hraju si se slovy. Tvořím, tvořím obsah. Píšu, píšu svůj příběh... Příběhy mě prostě baví. A taky synergie, na které je postavený web SYNERGICKY. To proto, aby to mělo nějaký smysl. Synergicky propojuji témata, nejenom marketingová. Více o mně...

Related articles

Ariely - Peníze a zdravý selský rozum
Ariely: Peníze a zdravý selský…
Ariely - Iracionálně váš...
Ariely: Iracionálně váš…
Ariely - Jak drahé je zdarma?
Ariely: Jak drahé je zdarma?
Nutil - Média, lži a příliš rychlý mozek
Nutil: Média, lži a příliš…
Deuze: Media life: Život v…
Rosling: Faktomluva
Pink: Úplně nová mysl
Dow: Jasná mysl
Kotler: Moderní marketing

Napsat komentář Zrušit odpověď na komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

KATEGORICKY

  • Příběhy z praxe
  • Knihy nejen o marketingu
  • Články marketingové
  • Synergický blog
  • PLKY.AUTENTICKY

CHRONOLOGICKY

  • Nejsme tak chytří, jak si myslíme
  • Lekce reklamštiny zdarma
  • Bloger jako nové povolání? Dnes už nic EXTRA
  • Konečně chcete rozjet ty sociální sítě? A není už pozdě?
  • Čtení ke kávě

TOP články

  • Nejsme tak chytří, jak si myslíme
  • Bloger jako nové povolání? Dnes už nic EXTRA

Nové články aneb CHRONOLOGICKY

  • Nejsme tak chytří, jak si myslíme
  • Lekce reklamštiny zdarma
  • Bloger jako nové povolání? Dnes už nic EXTRA

SYNERGICKY? PROČ?

Protože marketing synergicky spojuje mnoho různorodých aktivit. Protože kreativní nápady mají inspirovat k tvořivosti. Protože zkušenosti podporují osobní rozvoj každého z nás. Protože příběhy z praxe mají motivovat k vlastním smysluplným počinům.

PŘÍBĚHY. EMPIRICKY
Inspirujte se

Od vás pro vás

Jste chytřejší? Víte to líp? Může být! Podělte se s ostatními o své know-how jak na marketing současný či(i) budoucí.

Vždy je co zlepšovat. Chybí vám tady něco, co by tu chybět nemělo? Máte vlastní marketingový příběh? Podělte se s ostatními o recept na úspěch.

Inspirujte!

Synergický příběh

Jednou si jedna holka z marketingu řekla, že je čas na vlastní web. Blog, teorie marketingu? PLKY. AUTENTICKY. Aby to mělo nějaký smysl, postavila web na principu synergie.
Kdo jsem? Co dělám a co vám nabízím?

PORTFOLIO. SYNERGICKY

O NÁS | KONTAKT

Theme by Colorlib Powered by WordPress