Skip to content
SYNERGICKY
  • EMPIRICKY
  • TEORETICKY
  • AUTENTICKY
Site Search

Pink: Úplně nová mysl

Daniel H. Pink je americkým novinářem, který píše pro The New York Times, Harvard Business Review nebo Wired. Je také autorem publikací z oblasti managementu, prodeje a motivace.

V roce 2011 byl v žebříčku Thinkers50 zařazen mezi 50 nejvlivnějších management myslitelů světa.

Pink se zabývá popularizací poznatků psychologie, kognitivních a behaviorálních věd a jejich využitím v managementu. Prosazuje management založený na vnitřní motivaci lidí a jejich autonomii.

Daniel M. Pink: Úplně nová mysl: Proč budoucnost patří pravým hemisférám. Ideál 2008

KNIHA
Daniel Pink: Úplně nová mysl

Stojí za přečtení?

Stojí za to věnovat čas osobnímu rozvoji? Stojí za to vzdělávat se a rozvíjet své dovednosti? Stojí za to pracovat na sobě?

Pokud chcete věnovat čas sami sobě, dát si práci s tím, abyste v budoucnu získali třeba lepší práci nebo byli lepší v práci stávající, kniha Dana Pinka vám bude užitečná.

Je to kniha plná inspirace a odpovědí na to, jak obstát i v té nejnáročnější době.

Chcete držet krok s dobou? Chcete být v budoucnu lepší než teď? Začněte teď hned tím, že si pořídíte knihu Úplně nová mysl.

KNIHKUPECTVÍ

Anotace knihy

Daniel Pink na základě výzkumů z celého světa předkládá čtenáři šest bytostně lidských schopností, které jsou nezbytné pro profesní úspěch i osobní naplnění, a prozrazuje, jak se jim naučit.

Úplně nová mysl seznamuje čtenáře s množstvím smělých počinů – od klubu smíchu v Bombaji přes designérskou školu v chudinské čtvrti až po návod, jak rozpoznat neupřímný úsměv – a nabízí nový, provokativní pohled na budoucnost, která  už se stala přítomností.

Dan Pink: The puzzle of motivation
Synergický blog
Dow: Jasná mysl
O’Reilly WTF?: Co přinese budoucnost…
Radka Křivánková
Hraju si, hraju si se slovy. Tvořím, tvořím obsah. Píšu, píšu svůj příběh... Příběhy mě prostě baví. A taky synergie, na které je postavený web SYNERGICKY. To proto, aby to mělo nějaký smysl. Synergicky propojuji témata, nejenom marketingová. Více o mně...

Related articles

Ariely - Peníze a zdravý selský rozum
Ariely: Peníze a zdravý selský…
Ariely - Iracionálně váš...
Ariely: Iracionálně váš…
Ariely - Jak drahé je zdarma?
Ariely: Jak drahé je zdarma?
Nutil - Média, lži a příliš rychlý mozek
Nutil: Média, lži a příliš…
Deuze: Media life: Život v…
Rosling: Faktomluva
O’Reilly WTF?: Co přinese budoucnost…
Dow: Jasná mysl
Kotler: Moderní marketing

Napsat komentář Zrušit odpověď na komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

KATEGORICKY

  • Příběhy z praxe
  • Knihy nejen o marketingu
  • Články marketingové
  • Synergický blog
  • PLKY.AUTENTICKY

CHRONOLOGICKY

  • Nejsme tak chytří, jak si myslíme
  • Lekce reklamštiny zdarma
  • Bloger jako nové povolání? Dnes už nic EXTRA
  • Konečně chcete rozjet ty sociální sítě? A není už pozdě?
  • Čtení ke kávě

TOP články

  • Nejsme tak chytří, jak si myslíme
  • Bloger jako nové povolání? Dnes už nic EXTRA

Nové články aneb CHRONOLOGICKY

  • Nejsme tak chytří, jak si myslíme
  • Lekce reklamštiny zdarma
  • Bloger jako nové povolání? Dnes už nic EXTRA

SYNERGICKY? PROČ?

Protože marketing synergicky spojuje mnoho různorodých aktivit. Protože kreativní nápady mají inspirovat k tvořivosti. Protože zkušenosti podporují osobní rozvoj každého z nás. Protože příběhy z praxe mají motivovat k vlastním smysluplným počinům.

PŘÍBĚHY. EMPIRICKY
Inspirujte se

Od vás pro vás

Jste chytřejší? Víte to líp? Může být! Podělte se s ostatními o své know-how jak na marketing současný či(i) budoucí.

Vždy je co zlepšovat. Chybí vám tady něco, co by tu chybět nemělo? Máte vlastní marketingový příběh? Podělte se s ostatními o recept na úspěch.

Inspirujte!

Synergický příběh

Jednou si jedna holka z marketingu řekla, že je čas na vlastní web. Blog, teorie marketingu? PLKY. AUTENTICKY. Aby to mělo nějaký smysl, postavila web na principu synergie.
Kdo jsem? Co dělám a co vám nabízím?

PORTFOLIO. SYNERGICKY

O NÁS | KONTAKT

Theme by Colorlib Powered by WordPress