Skip to content
SYNERGICKY
  • EMPIRICKY
  • TEORETICKY
  • AUTENTICKY
Site Search

ADOMENA.cz

Moji doménou je marketing, o tom žádná. Marketing se neobejde bez kreativity. A kreativita se dá využít v mnoha směrech. Uplatní se v tvorbě obsahu i obsahových strategií. Najde své místo v jednoduchém sdělení i rozsáhlé komunikační kampani, je součástí Content Marketingu.

Kreativita se projevuje na úrovni myšlení, ale i textu a sdělení, vizuálu, obrázku nebo třeba loga. Hodí se i při hledání nejvhodnějších nadpisů, stejně jako názvů produktů či firem. Odtud už je jen krůček k výběru vhodné domény. A právě tam svou kreativitu využívám…

Internet je plný příležitostí

  • Cest k úspěchu je nespočet, každá z nich má však svoji adresu, doménovou adresu, doménu.
  • Bez domény by se internetový svět rozpadl na něco, co se nedá definovat, popsat ani označit. Každá webová stránka, každá firma, projekt či produkt potřebuje své označení, svoji doménu.
  • Někdy je těžké vymotat se z bludného kruhu www pavučiny. Proto se vyplatí jednoduchost, jasná nabídka, sexy doména. ADOMÉNA.cz přináší nabídku sexy, jasných a jednoduchých domén.

ADOMÉNA má šmrnc, obsah s vysokým potenciálem úspěchu a prvoplánově líbivou grafiku. Míří přímo k úspěchu. Vyberte si svoji doménu a vydejte se směrem k úspěchu také!

Zajímá vás víc?

O projektu ADOMÉNA.cz…

Internetová doména

Internetová doména, také doménové jméno v informatice představuje označení jednoznačného jména (identifikátoru) počítače nebo počítačové sítě, které jsou připojené do Internetu. Tak hovoří slavná wiki na doméně wikipedia.org.

Doménové jméno je tvořeno posloupností několika částí oddělených tečkami. Na konci je doména nejvyššího řádu, to, co se obecně rozumí pod pojmem doména, například synergicky.cz.

Domény nejvyššího řádu rozlišujeme na:

  • národní domény – koncovka domény vychází z dvoupísmenných zkratek států, například koncovka pro ČR ve tvaru .cz (jak jinak!)
  • obecné domény (generické domény) – například .org, .com, .net, .info aj.

Přestože se v českém prostředí převážně vyskytují domény s koncovkou .cz, zdaleka nejde o jediné koncovky doménového jména, které jsou dnes k dispozici. Přehled o rozsahu obecných, generických i národních domén skýtá databáze IANA. Najdete tam takové generické domény, jako je:

  • .academy
  • .active
  • .actor
  • .agency
  • .am
  • .app
  • .auction
  • .audio
  • .author
  • .auto
  • .bank
  • .barcelona
  • .barefoot
  • a mnohé další

Jak vybrat správnou doménu?

Konkrétní název domény musí být unikátní. Doména je vždy jen jedna. Měla by být také nezaměnitelná, zapamatovatelná, ideálně jasná, stručná a výstižná. A co ještě?

  • Na doméně Domeny.cz radí Jak vybrat správnou doménu?
  • Doména Nastartujtese.cz přináší 5 pravidel, jak vybrat název domény
  • Domena.cz má zase 7 tipů od profíků: Pojmenujte svůj web správně
  • Matin Domes na doméně MartinDomes.cz píše o tom Jak vybrat doménu pro svůj web
  • Mladypodnikatel.cz doplňuje: Jak vybrat doménu pro váš web a proč (ne)řešit klíčová slova?

Nevíte si rady?

Výběr domény vskutku není jednoduchý. Zdaleka nejde jen o onu kreativitu zmiňovanou na začátku. Jde o to, aby doména byla také volná. Někdy to vypadá, že všechny dobré domény jsou už zabrané. No, některé domény sice registroval někdo jiný, ale jsou k prodeji. Máte šanci!

Vybrat si z nabídky domén k prodeji je jistě jednodušší než vymýšlet zcela novou doménu.

Podívejte se na nabídku ADOMENA.cz, třeba právě tam najdete tu pravou doménu.

Marketing & PR
Radka Křivánková
Hraju si, hraju si se slovy. Tvořím, tvořím obsah. Píšu, píšu svůj příběh... Příběhy mě prostě baví. A taky synergie, na které je postavený web SYNERGICKY. To proto, aby to mělo nějaký smysl. Synergicky propojuji témata, nejenom marketingová. Více o mně...

Related articles

Nejsme tak chytří, jak si…
Lekce reklamštiny zdarma
Bloger jako nové povolání? Dnes…
Konečně chcete rozjet ty sociální…
Čtení ke kávě
Den, kdy se mi změnil…
BEZOBALOVÉ OBCHODY
Ariely - Peníze a zdravý selský rozum
Ariely: Peníze a zdravý selský…
Ariely - Iracionálně váš...
Ariely: Iracionálně váš…
Ariely - Jak drahé je zdarma?
Ariely: Jak drahé je zdarma?

KATEGORICKY

  • Příběhy z praxe
  • Knihy nejen o marketingu
  • Články marketingové
  • Synergický blog
  • PLKY.AUTENTICKY

CHRONOLOGICKY

  • Nejsme tak chytří, jak si myslíme
  • Lekce reklamštiny zdarma
  • Bloger jako nové povolání? Dnes už nic EXTRA
  • Konečně chcete rozjet ty sociální sítě? A není už pozdě?
  • Čtení ke kávě

TOP články

  • Nejsme tak chytří, jak si myslíme
  • Bloger jako nové povolání? Dnes už nic EXTRA

Nové články aneb CHRONOLOGICKY

  • Nejsme tak chytří, jak si myslíme
  • Lekce reklamštiny zdarma
  • Bloger jako nové povolání? Dnes už nic EXTRA

SYNERGICKY? PROČ?

Protože marketing synergicky spojuje mnoho různorodých aktivit. Protože kreativní nápady mají inspirovat k tvořivosti. Protože zkušenosti podporují osobní rozvoj každého z nás. Protože příběhy z praxe mají motivovat k vlastním smysluplným počinům.

PŘÍBĚHY. EMPIRICKY
Inspirujte se

Od vás pro vás

Jste chytřejší? Víte to líp? Může být! Podělte se s ostatními o své know-how jak na marketing současný či(i) budoucí.

Vždy je co zlepšovat. Chybí vám tady něco, co by tu chybět nemělo? Máte vlastní marketingový příběh? Podělte se s ostatními o recept na úspěch.

Inspirujte!

Synergický příběh

Jednou si jedna holka z marketingu řekla, že je čas na vlastní web. Blog, teorie marketingu? PLKY. AUTENTICKY. Aby to mělo nějaký smysl, postavila web na principu synergie.
Kdo jsem? Co dělám a co vám nabízím?

PORTFOLIO. SYNERGICKY

O NÁS | KONTAKT

Theme by Colorlib Powered by WordPress