Skip to content
SYNERGICKY
  • EMPIRICKY
  • TEORETICKY
  • AUTENTICKY
Site Search

Content marketing

Content – obsah je v současnosti alfou a omegou internetového marketingu, ale i marketingu obecně. I to je důvod, proč se na Content marketing zaměřuji. Chci totiž dělat něco, co má smysl. A tvořit hodnotný obsah smysl má, ačkoliv nejde o jakýkoliv obsah…

Neil Patel : What Does Content Marketing Look Like in 2019

Jaký obsah kraluje?

Obsah je král. V roce 2019 vládne především unikátní, jedinečný, originální, aktuální a/nebo aktualizovaný obsah, obsah autoritativní a/nebo autorský.

Jde o obsah specifikovaný konkrétní cílové skupině, obsah lákavý pro internetové uživatele stejně jako vyhledávače. Obsah, který pomůže naplnit vytyčené cíle a v ideálním případě se sám šíří dál prostřednictvím sdílení.

  • Tvorba obsahu vždy začíná definováním cílové skupiny. Nejprve je třeba rozklíčovat chování cílové skupiny, styl komunikace, využívané komunikační prostředky. Pak je nutné najít to, co cílovou skupinu zajímá, jaké jsou její potřeby, jaký obsah ocení.
  • Content marketing však nezahrnuje jen samotnou tvorbu obsahu, sestává také z distribuce směrem k cílové skupině. I tím se částečně kryje s PR aktivitami.
  • Hodnotu obsahu definuje i ten, kdo ho vytváří. Více než kdy jindy se klade důraz na odbornost, autoritu a důvěryhodnost tak, jak to diktuje Google a jeho E-A-T.

Content marketing se orientuje především na internet (vlastní web, portály, servery, blogy) a sociální sítě. Avšak není to podmínkou, online a offline svět jsou propojené.

Co všechno je Content marketing?

Nástroje Content marketingu nabývají mnoha různorodých podob:

  • články v různých médiích (offline i online)
  • case studies a best practices, whitepapers
  • newslettery (emailing), blogování a příspěvky na sociálních sítích
  • interaktivní aplikace, video, infografika, podcasty
  • ebooky a webináře
  • workshopy, účast na odborných akcích, přednášky, vystoupení aj.
  • reference zákazníků aj.

Content marketing je úzce provázaný s dalšími disciplínami, jako je copywriting, story telling, linkbuilding i SEO. S tím vším je třeba počítat. S tím vším počítám – jako Content marketing specialista, tvůrce obsahu, copywriter, linbuilder, SEO konzultant i PR expert.

Sociální sítě
Marketing & PR
Radka Křivánková
Hraju si, hraju si se slovy. Tvořím, tvořím obsah. Píšu, píšu svůj příběh... Příběhy mě prostě baví. A taky synergie, na které je postavený web SYNERGICKY. To proto, aby to mělo nějaký smysl. Synergicky propojuji témata, nejenom marketingová. Více o mně...

Related articles

Nejsme tak chytří, jak si…
Lekce reklamštiny zdarma
Bloger jako nové povolání? Dnes…
Konečně chcete rozjet ty sociální…
Čtení ke kávě
Den, kdy se mi změnil…
BEZOBALOVÉ OBCHODY
Ariely - Peníze a zdravý selský rozum
Ariely: Peníze a zdravý selský…
Ariely - Iracionálně váš...
Ariely: Iracionálně váš…
Ariely - Jak drahé je zdarma?
Ariely: Jak drahé je zdarma?

KATEGORICKY

  • Příběhy z praxe
  • Knihy nejen o marketingu
  • Články marketingové
  • Synergický blog
  • PLKY.AUTENTICKY

CHRONOLOGICKY

  • Nejsme tak chytří, jak si myslíme
  • Lekce reklamštiny zdarma
  • Bloger jako nové povolání? Dnes už nic EXTRA
  • Konečně chcete rozjet ty sociální sítě? A není už pozdě?
  • Čtení ke kávě

TOP články

  • Nejsme tak chytří, jak si myslíme
  • Bloger jako nové povolání? Dnes už nic EXTRA

Nové články aneb CHRONOLOGICKY

  • Nejsme tak chytří, jak si myslíme
  • Lekce reklamštiny zdarma
  • Bloger jako nové povolání? Dnes už nic EXTRA

SYNERGICKY? PROČ?

Protože marketing synergicky spojuje mnoho různorodých aktivit. Protože kreativní nápady mají inspirovat k tvořivosti. Protože zkušenosti podporují osobní rozvoj každého z nás. Protože příběhy z praxe mají motivovat k vlastním smysluplným počinům.

PŘÍBĚHY. EMPIRICKY
Inspirujte se

Od vás pro vás

Jste chytřejší? Víte to líp? Může být! Podělte se s ostatními o své know-how jak na marketing současný či(i) budoucí.

Vždy je co zlepšovat. Chybí vám tady něco, co by tu chybět nemělo? Máte vlastní marketingový příběh? Podělte se s ostatními o recept na úspěch.

Inspirujte!

Synergický příběh

Jednou si jedna holka z marketingu řekla, že je čas na vlastní web. Blog, teorie marketingu? PLKY. AUTENTICKY. Aby to mělo nějaký smysl, postavila web na principu synergie.
Kdo jsem? Co dělám a co vám nabízím?

PORTFOLIO. SYNERGICKY

O NÁS | KONTAKT

Theme by Colorlib Powered by WordPress