Marketingová praxe
Příběhy těch, kteří ví jak
Zkušenosti jsou poznatky získané v praxi, teorie je teorie. Zkušenosti jsou nepopiratelné, na rozdíl od teorie. Příběhy z praxe marketingu jsou největší studnicí marketingových mouder a vůbec nemusí jít o empirické postřehy manažerských velikánů jako Peter F. Drucker, Henry Ford nebo třeba Steven Jobs.
Jsou tu i příběhy lidí z našich končin, příběhy skoro ze sousedství, příběhy, které by mohly být vaše. Nejsou vaše, jsou však inspirací i pro to, co děláte vy. Tyto příběhy dokazují, že je možné naplnit své poslání, splnit svoji misi a vytyčit si svoji vlastní cestu.
Úspěchu lze dosáhnout i v tomto světě plném změn, kdy jsou chytré vynálezy někdy i chytřejší než jejich vynálezci. Jde to i bez složitých teorií, agentůůr plných agentů a všemožných mágů, co se snaží očarovat hlavně ty, kteří jim dobře platí. Nejde totiž o efekt, ani ten marketingový, jde o výsledky a smysl.
Jak dělat marketing a nedělat z toho vědu?
Odpověď najdete v příbězích z praxe. Předávají empirii – zkušenost dál, aby ji mohl využít každý i pro svoji vlastní zkušenost. Příběhy jsou psané autenticky, předávám je tak, jak se ke mně dostaly. Jde to snad lépe? Pokud máte pocit, že ano, a víte jak, dejte mi vědět! Vždycky je co zlepšovat.
Chybí vám tady nějaký inspirativní příběh? Máte svůj vlastní marketingový příběh? Inspirujte ostatní!