Dala jsem život webu SYNERGICKY, abych zde prezentovala svůj postoj k marketingu, své postřehy, PLKY. Vytvořila jsem prostor pro základní principy marketingu, teorii i knihy, které rozšiřují obzory. To kvůli rozhledu a nadhledu, který v praxi občas chybí. Tento web je především o marketingové praxi. EMPIRICKY
Sdílím příběhy
Jaký je ten můj příběh?
Jsem absolvent Fakulty managementu a ekonomiky Univerzity Tomáše Bati. I v oboru Podniková ekonomika jsem si našla to své marketingové. Nyní fandím především behaviorální ekonomii a udržitelnosti.
Mám za sebou téměř dvě desetiletí v marketingu, potažmo v online marketingu. Moji doménou je Content marketing.
Funguji komplexně. Přemýšlím v souvislostech. Synergicky uplatňuji různé marketingové techniky a přístupy. Vyznávám synergický marketing, marketing, který má smysl.
Hledám cesty, jak se dostat k cílové skupině a způsoby, jak ji oslovit. Vymýšlím s čím.
Čím oslovím vás?
- Chybí vám copywriter, redaktor či bloger? Potřebujete obsah, který zaujme, bude mít hodnotu a splní vytyčený cíl?
- Pak mohu nabídnout své příspěvky a články!
- Máte zájem o kvalitní white hat linkbuilding, který představuje novodobou formu online PR? Chcete obsah šířit i do těch koutů internetu, ve kterých o vás zatím nebylo ani vidu ani slechu?
- Ráda to pro vás zařídím.
- Hodil by se Vám externí pohled zkušeného a nezaujatého marketingového stratéga? Potřebujete někoho, kdo vám upřímně řekne, jak dělat marketing lépe a efektivněji?
- Jako externí marketingový konzultant nabízím svůj čas. Bude vás to stát 2 500 Kč/hodinu.
- Můžete však ušetřit za nesmysly, za které teď nejspíš utrácíte hodně peněz.
Radka Křivánková
„Nejsem tím, co se mi přihodilo, ale tím, čím jsem se rozhodl stát.“ C. G. Jung
Kdo jsem?
MARKETINGOVÝ EXPERT, CONTENT MARKETÉR, OBSAHOVÝ STRATÉG, COPYWRITER, REDAKTOR, BLOGER, TVŮRCE, KREATIVEC, LINKBUILDER, SEO SPECIALISTA, PÍÁRISTA.
To vše v jednom. Jinak to ani nejde.
MARKETING. SYNERGICKY
V současnosti nejde dělat marketing a nezabývat se online marketingem. Copywriter nemůže dělat dobře svoji práci, pokud nerozumí Content marketingu a nevěnuje se obsahové strategii. Kreativec nemůže tvořit bez toho, aby znal základní obchodní a marketingové principy, nepočítal s moderními technologiemi. Má-li někdo po obsahové stránce zlepšovat web, nemůže přitom opomíjet vyhledávače, tedy SEO. S tím se nedílně pojí spolupráce s experty, autoritami v oboru, ale i blogery. Ani influence marketing nebo kvalitní linkbuilding, resp. linkearning jako novodobá podoba PR nestojí v pozadí. PR (Public Relations) má pořád své významné slovo. A já mu to slovo také dávám.
Dávám slovům myšlenku…
Spolupráce?
Jistě! Vítám nabídky spolupráce na principu win-win, nejenom z oblasti marketingu. Mé portfolio zahrnuje hned několik různých témat. Nezabývám se jenom marketingem a PR.
K mé osobnosti toho patří víc
Osobností je člověk potud a natolik, pokud a nakolik jeho činy vycházejí z něho samého, pokud vyjadřují jeho zkušenost, jeho dovednost a nejsou jen mechanickým napodobením, kopií nějakého vzoru nebo – nejsou ztělesněním role, o níž se individuum domnívá, že mu pomůže získat a zastávat určitou pozici.
Vladimír Smékal