Sociální sítě
Sociální sítě jsou v 21. století nedílnou součástí životů nás všech. Jsou místem komunikace, místem, kde se pohybují lidé (alespoň virtuálně), místem pro sdílení. Jestliže si sociální sítě získaly náš čas, je jasné, že získaly i své podstatné místo v marketingu, resp. online marketingu.
Marketing současnosti musí počítat se sociálními sítěmi. Ačkoliv není zcela jasné, zda nyní platí, že firma se bez sociálních sítí neobejde, anebo, že pro firmu je lepší obejít se bez sociálních sítí. Více v tomto článku…
Komunikace, která je chladná
Jakkoli, sociální sítě jsou fenoménem a prostředkem komunikace moderní společnosti. Je však nutné počítat s tím, že komunikace na sítích skrze moderní technologie je chladná. Přece jenom jde o dráty a komunikaci virtuální, kdy mizí zábrany i schopnost empatie.
Sociální sítě, stejně jako všechny moderní technologie jsou dobrým sluhou, ale špatným pánem. Je na každém, jak se s tím dokáže vyrovnat. Jisté je, že k tomu nikdo z nás nemá zatím dostatek zkušeností. Tento fenomén je nový, neznámý a právě proto tak rozporuplný.
Zajímá vás víc?
Moderní technologie obecně jsou velkým tématem, které si beru za své…
V přípravě je celá série článků na téma sociálních sítí.