Kotler: Moderní marketing
Philip Kotler je marketingový guru, který napsal již více než padesátku knih o různých aspektech marketingu. Je to světový marketingový guru, mj. také spoluzakladatel prvního světového muzea marketingu v Ubudu nebo první marketingový expert, který se objevil na poštovní známce.
Philip Kotler je také zakladatelem světového marketingového summitu, který hledá způsoby jak zlepšit kvalitu lidského života.
Gary Armstrong, Philip Kotler, Saunders Saunders, Veronica Wong: Moderní marketing, čtvrté evropské vydání. Grada 2007
KNIHA
Stojí za přečtení?
Kniha Philipa Kotlera Marketing Management, která vyšla v prvním vydání již v roce 1967, je stále považována za bibli marketingu. V současnosti je již k dostání její třinácté vydání a navíc ji doplňují i další, novější knihy, například právě Moderní marketing.
Kotler stále čerpá ze svých letitých zkušeností nejenom z akademické sféry, ale především marketingové praxe. Působil jako poradce v oblasti strategického marketingu pro společnosti jako IBM, Michelin, General Electric, Samsung, AT&T, Honeywell, Bank of America, Merck, Coca-Cola aj.
V marketingu stále platí, že společnosti musejí rozpoznat lidské potřeby, musí přijít na to, co lidé doopravdy chtějí. Tento základní marketingový princip je platný v jakékoliv době, i té moderní. Klíčovým faktorem úspěchu je i v současné éře moderních technologií podle Kotlera “lidský dotek a souznění”, možná je právě v záplavě všech těch technologií ještě důležitější než kdy jindy.
Žijeme sice v době změn, ale Kotler je v marketingu jistota. I mezi moderními marketéry z řad generace X, mileniálů či post-mileniálů má Kotler narozený v roce 1931 stále své výsadní postavení. Nechybí vám náhodou v knihovně?
Anotace knihy
Kniha se komplexně zabývá všemi důležitými oblastmi marketingového řízení. Dívá se na praktický marketing nejen ze světového, ale zejména evropského pohledu, přináší speciální poznatky důležité pro evropský trh.
Marketingoví manažeři, podnikatelé a studenti získají výborný přehled o principech, praktických nástrojích, metodách a postupech marketingového řízení – od marketingového výzkumu, přes strategický marketing, B2B marketing, společenskou zodpovědnost, etiku marketingu až po marketingový mix, který tvoří podstatu knihy.
Publikaci doplňuje množství fotografií, obrázků a grafů.
Chcete víc?
- Philip Kotler – The Father of Modern Marketing (official website)
- Kotler marketing: Dr. Philip Kotler Answers Your Questions on Marketing
- PostCron 27 Lessons from Philip Kotler, the father of Marketing
- Marketing Journal Philip Kotler: Criticisms and Contributions of Marketing
- Montse Peñarroya Philip Kotler: The 10 principles of modern marketing