Skip to content
SYNERGICKY
  • EMPIRICKY
  • TEORETICKY
  • AUTENTICKY
Site Search
Ariely - Peníze a zdravý selský rozum

Ariely: Peníze a zdravý selský rozum

Ariely, světově známý profesor psychologie a behaviorální ekonomie, také skvělý řečník, v roce 2019 poprvé navštívil Česko, přednášel na Marketing festivalu a uvedl svoji poslední knihu vydanou v češtině. Tentokrát se zaměřuje na to, jak iracionálně zacházíme se svými penězi (a také trochu o tom, jak s tím něco dělat).

Read more “Ariely: Peníze a zdravý selský rozum” →
Ariely - Iracionálně váš...

Ariely: Iracionálně váš…

Ariely, je jedním z nejznámějších ekonomů dneška. Jistě je to proto, že opouští teorie klasické ekonomie a věnuje se praktickým výzkumům behaviorální ekonomie, které přinášejí nadmíru zajímavá zjištění o chování člověka. Bohužel se ukazuje, že člověk, tvor rozumný, se rozumně moc nechová. Pokud se rozhodujeme, rozhodujeme se iracionálně, a to mnohem častěji, než si připouštíme.

Read more “Ariely: Iracionálně váš…” →
Ariely - Jak drahé je zdarma?

Ariely: Jak drahé je zdarma?

Ariely, mimořádný řečník, psycholog a vědec, profesor behaviorální ekonomie vyvrací teorie zakládající na racionálním chování člověka. Spíše než teoriím totiž věří vlastním výzkumům, které ukazují na to, jak nerozumně se člověk chová. Přináší i návody na to, jak to změnit. Ve svém bestselleru Jak drahé je zdarma? mj. slibuje, že pomůže zvládat marketingové triky…

Read more “Ariely: Jak drahé je zdarma?” →
Nutil - Média, lži a příliš rychlý mozek

Nutil: Média, lži a příliš rychlý mozek

Petr Nutil je nezávislý žurnalista, zakladatel a šéfredaktor publicistického webu Manipulátoři.cz. Nabádá k mediální gramotnosti, která je v současném světě plném informací a lží nezbytná. Vyzdvihuje schopnost kritického myšlení.

Read more “Nutil: Média, lži a příliš rychlý mozek” →

Deuze: Media life: Život v médiích

Mark Deuze je profesorem mediálních studií na Amsterodamské univerzitě, který se zabývá dopadem nových médií na každodenní život člověka v globalizované společnosti. Nejinak je tomu v jeho první knize přeložené do češtiny Media life.

Read more “Deuze: Media life: Život v médiích” →

Rosling: Faktomluva

Hans Rosling byl prestižní švédský vědec, statistik, lékař a řečník. Knihu Faktomluva sepsal krátce před svou smrtí. Zaujala i slavné osobnosti jako Barack Obama nebo Bill Gates, oba knihu doporučili a Bill Gates ji dokonce věnoval všem americkým vysokoškolským absolventům ročníku 2018.

Read more “Rosling: Faktomluva” →

O’Reilly WTF?: Co přinese budoucnost…

Tim O’Reilly je americký vydavatel a autor, také expert působící v Silicon Valley. Již v roce 1993 rozpoznal potenciál internetu, spustil první komerční webovou stránku a první on-line katalog webových stránek. Později prosadil pojmy „open source“ nebo „Web 2.0“.

Read more “O’Reilly WTF?: Co přinese budoucnost…” →

Pink: Úplně nová mysl

Daniel H. Pink je americkým novinářem, který píše pro The New York Times, Harvard Business Review nebo Wired. Je také autorem publikací z oblasti managementu, prodeje a motivace.

Read more “Pink: Úplně nová mysl” →

Dow: Jasná mysl

Mike Dow je terapeut a autor bestsellerů zaměřených na mentální zdraví a prevenci mentálních nemocí. Odhaluje fungování lidského mozku a principy, jak ho povzbudit. Jeho profesní dráhu jistě ovlivnil jeho bratr David, který v deseti letech prodělal rozsáhlou mozkovou mrtvici.

Read more “Dow: Jasná mysl” →

Kotler: Moderní marketing

Philip Kotler je marketingový guru, který napsal již více než padesátku knih o různých aspektech marketingu. Je to světový marketingový guru, mj. také spoluzakladatel prvního světového muzea marketingu v Ubudu nebo první marketingový expert, který se objevil na poštovní známce.

Read more “Kotler: Moderní marketing” →

KATEGORICKY

  • Příběhy z praxe
  • Knihy nejen o marketingu
  • Články marketingové
  • Synergický blog
  • PLKY.AUTENTICKY

CHRONOLOGICKY

  • Nejsme tak chytří, jak si myslíme
  • Lekce reklamštiny zdarma
  • Bloger jako nové povolání? Dnes už nic EXTRA
  • Konečně chcete rozjet ty sociální sítě? A není už pozdě?
  • Čtení ke kávě

TOP články

  • Nejsme tak chytří, jak si myslíme
  • Bloger jako nové povolání? Dnes už nic EXTRA

Nové články aneb CHRONOLOGICKY

  • Nejsme tak chytří, jak si myslíme
  • Lekce reklamštiny zdarma
  • Bloger jako nové povolání? Dnes už nic EXTRA

SYNERGICKY? PROČ?

Protože marketing synergicky spojuje mnoho různorodých aktivit. Protože kreativní nápady mají inspirovat k tvořivosti. Protože zkušenosti podporují osobní rozvoj každého z nás. Protože příběhy z praxe mají motivovat k vlastním smysluplným počinům.

PŘÍBĚHY. EMPIRICKY
Inspirujte se

Od vás pro vás

Jste chytřejší? Víte to líp? Může být! Podělte se s ostatními o své know-how jak na marketing současný či(i) budoucí.

Vždy je co zlepšovat. Chybí vám tady něco, co by tu chybět nemělo? Máte vlastní marketingový příběh? Podělte se s ostatními o recept na úspěch.

Inspirujte!

Synergický příběh

Jednou si jedna holka z marketingu řekla, že je čas na vlastní web. Blog, teorie marketingu? PLKY. AUTENTICKY. Aby to mělo nějaký smysl, postavila web na principu synergie.
Kdo jsem? Co dělám a co vám nabízím?

PORTFOLIO. SYNERGICKY

O NÁS | KONTAKT

Theme by Colorlib Powered by WordPress